ایده ی استارتاپ گرافیست آزاد چجوری به ذهنمون رسید؟

فریلنسر یا آزادکار همانند یک نفر کارمند می باشد اما در ازای زمان مثلا یک سال متعهد نمی باشد بلکه برای در طول انجام یک پروژه طراحی سایت ، گرافیک ، سئو یا. می باشد. این سبک ارتباط با دورکاری از نظر تعهد زمانی که مطرح شد تفاوت دارد.

نتیجه تصویری برای فریلنسر

وب سایت فریلنسر به عنوان بزرگترین وبسایت در زمینه دورکاری در جهان فعالیت میکند. این وبسایت شرایطی را برای برقراری ارتباط بین کارفرما و متقاضی به وجود می آورد که خود به عنوان یک واسطه فعالیت میکند. شما میتوانید هم به عنوان یک جوینده کار یا فریلنسر و کارفرما در وبسایت ثبت نام کنید.
وب سایت Freelancer به عنوان یک ضامن بین انجام دهنده کار و کارفرما قرار میگیرد و با گرفتن درصدی از قیمت پروژه بین این شخص، کسب درآمد میکند. برای کارفرما و انجام دهنده کار انواع مختلف پلنهای پیشنهادی وجود دارد که هر کدام براساس نیاز خود میتوانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

اگر به عنوان یک فریلنسر فعالیت میکنید برای نقد و پرداخت دستمز خود نیاز است تا به یک حساب بین المللی دسترسی داشته باشید که این مورد یکی از مشکالت کاربران فعال در وبسایت فریلنسر میباشد.
پونیشا نمونه ی داخلی این استارتآپ است که همچنان با وجود ایرادات زیاد در سیستمش بدون رقیب به کارش ادامه میدهد.

 


استارت اپ خلاقانه فریلنسر ,وبسایت ,کارفرما ,وجود ,فعالیت ,انجام ,انجام دهنده ,فعالیت میکند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

eletricomid.rozblog.com خشکشویی|خشکشویی آنلاین|اتوشویی|اتوشویی آنلاین یکم بیشتر بمون مهدکودک و پیش دبستانی قرآنی حراء آذربایجان بلاگ همه چیز دان سایت شخصی مهدی الماسی