کسب درآمد از بازی واقعا حقیقت دارد؟ شاید پاسخ دادن به این سوال تا چند سال پیش خنده دار بود اما حالا گیمرهایی در دنیا هستند که ماهانه بیش از 200 هزار دلار درآمد ثابت دارند. بدون اینکه خودشان را به زحمت زیادی بیاندازند.

شاید شما هم که عشق بازی هستید از اینکه گیمرهای زیادی در دنیا از بازی کردن درآمد دارند تعجب کرده باشید و این قضیه کمی هم قلقلک تان داده باشد تا در این مورد بیشتر بدانید.

واقعیت این است که تا چند سال پیش نسبت به کسانی که عشق بازی بودند و گیمرهای حرفه ای بودند احساس خوبی نداشتم و پیش خودم می گفتم واقعا اینا چه آدمایی هستند که تمام وقت شان را با بازی کردن تلف می کنند! اما امروزه همین افراد درآمدهای فوق العاده بالایی دارند. حتی بعضی از آن ها از کمپانی هایی که بازی تولید می کنند هم درآمدشان بیشتر است.

اگر شما هم یک گیمر حرفه ای هستید و عشق و علاقه زیادی به بازی های روز دنیا دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. چون در این مقاله روش هایی را می خواهم عنوان کنم که با تجربه و مهارت هایی که شما در بازی کردن دارید می توانید به درآمد های میلیونی در ماه برسید.

پس اگر شما هم دوست دارید از بازی کردن به درآمد بالا و ثابت ماهانه برسید و از سرکوفت های اطرافیان تان در امان باشید به شما پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.


کسب وکار بازی ,درآمد ,مقاله ,دارید ,دارند ,هایی ,بازی کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه فقط برای امروز خوابکودکم TextMusics سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت گرافیستان | ارائه خدمات گرافیکی مشاوره گروه صنعتی لابل کالای ارزان