یکی از سوالاتی که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی مدام از خود می پرسند این است که پس کی قراره به درآمد بالا برسیم؟ دوستان زیادی در این مورد به من ایمیل می زنند و مدام گله از این دارند که محصولات مان نمی رود و درآمد خوبی نداریم. مشکل این است که درآمد وجود دارد ولی درآمد خوب و رو به بالا نیست!

با وجود ترافیک بالا، کیفیت خوب محصولات، تبلیغ نویسی حرفه ای و بسیاری از کارهایی که خیلی از دوستان انجام می دهند تا به درآمد بالا برسند باز هم فایده ای ندارد و بسیاری از دوستان به درآمدی که در کسب و کار اینترنتی مد نظرشان است نمی رسند.

واقعا مشکل از کجاست؟ در این مقاله قصد دارم مشکل اصلی خیلی از دوستانی که در کسب و کار اینترنتی شان نمی توانند به درآمدهای بالا برسند را بازگو کنم. شاید فکر کنید مشکل از ترافیک کم سایت تان، سئو سایت تان یا ظاهر سایت تان است که مشتریان حاضر نیستند از شما کنند! ولی واقعا اینطور نیست. در این مقاله همراه من باشید تا به شما بگویم مشکل اصلی شما دقیقا چه هست.


کسب وکار مشکل ,درآمد ,اینترنتی ,دوستان ,مشکل اصلی ,بالا برسند ,درآمد بالا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رایتم : مرجع وبمستران ایرانی دانلود آهنگهای عاشقانه و غمگین توانایی تبلیغات - مقالات معماری - دانشجویی https://gharchfarm.com خرید شارژ / آموزش و سرگرمی و کسب درآمد